۹ پاسخ

قربونت عزیزم.والا دخترم ذاتا خوش خوراکه.بیشتر هم غذاومیوه میخوره.شیر یک یا دو وعده میخوره.صبحانه هرروز دوتاتخم مرغ میخوره البته بدون نون.کلا به نون وبرنج خیلی علاقه نداره.تاجایی هم ک بتونم تنقلات مضر بهش نمی‌دم.وخواب بچه از همه چی مهمتره ک تنظیم باشه.شبا نهایت تا11میخوابونمش.بعد از ظهر ها هم دوساعتی حتما می‌خوابه 🙂

قدش رونمیدونم ولی مریص شدبرده بودم دکتر ۱۵کیلوبود

وزن ۱۰
قد ۸۴

۱۸ ماهگی ۱۲۷۰۰ قدش ۸۸

12400
90

۱۸ ماهگی ۹۴۰۰ ک قد ۸۸ وزنش زیر نمودار

18ماهگی 14و600.قد 88

۱۸ ماهگی ۱۲ و ۸۰۰ قد ۸۰

18 ماهگی 10.200 قد 76

سوال های مرتبط

مامان سلین کوچولو👼🏻 مامان سلین کوچولو👼🏻 ۲ سالگی
مامان شهزاد مامان شهزاد ۲ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۲ سالگی