منم بچم ۱۷ ونیم بود بردم ۲۹ بهمن بستری کردن
من با زردی ۱۷.۵بستری نکردم بردم دکتر جاوید دستگاه ۱۰لامپه نوشت کرایه کردیم تو خونه یک روز و نیم موند بردم زردی ۱۰شذه بود بقیشو هم با دارو حل کرد
دکتر اصغر علیزاده خوبه من خودم پیش ایشون برده بودم.
من بردم رادفر دارو داد
اکبری هم میگن خوبه
کلینیک قریب هم خوبه ببریش
سلام عزیزم دکتر رضا اکبری
دکتر دخترمن بود تو بیمارستان بهبود، زردی دختر من شبانه ۱۱ شد زنگ زدن بهش اورژانسی بستریش کرد ۲۴ساعت بعدش خوب شد نگران نباش
ببر بیمارستان کودکان خاوران یه شبه خوب میشه
حتما تند تند شیر بده که از بدنش در بیاد خودت که الان شیر نداری شیرخشک بده نان یک خوبه
عزیزم یه روز زیر دستگاه باشه خوب میشه هر دکتری هم بری این کارو میکنه بستگی به شیرت داره تند تند باید بدی دفع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.