چ طعم سرلاکی خوشمزس؟

۵ پاسخ

گندم و خرما به نظرم بهتره. گندم ساده هم خوبه

من یه بار براش گرفتم خوشش نیومد

بستگی داره کدومو بچه دوست داشته باشه منم گندم وخرما دادم حریره بادام دادم با فرنی برنج گندم وموزم دادم دوست داشت ولی گندم وسیب رو اصلا نخورد

گندم وموز

گنوم و خرما نستله

سوال های مرتبط

مامان آرسین💙 مامان آرسین💙 ۲ سالگی