ان شاءالله که مثبته عزیزم
ایشالله ک بیای بگی مثبت شدم
وقتی 9 روز تاخیر داشتی بیبی منفی شد مطمئن باش باردار نیستی اگ بودی حتما نشون میداد من 6 روز تاخیر داشتم تست زدم منفی شد بعد 18 روز تاخیر پریود شدم هی حس میکردم حاملم ولی تست نشون نداده فردا میخاستم برم تست بخرم امروز شدم💔
دنبالت میکنم انشالا ک بنویسی بارداری 😍
واو. دیوانه ایی هنو تست نزدی اوووف
سلام عزیزم❤❤❤❤
چجوری 15روز صبر کردی و بی بی، چک نزدی😍😅
انشاالله که مثبتی قشنگمم🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.