۷ پاسخ

ان شاءالله که مثبته عزیزم

ایشالله ک بیای بگی مثبت شدم

وقتی 9 روز تاخیر داشتی بیبی منفی شد مطمئن باش باردار نیستی اگ بودی حتما نشون میداد من 6 روز تاخیر داشتم تست زدم منفی شد بعد 18 روز تاخیر پریود شدم هی حس میکردم حاملم ولی تست نشون نداده فردا میخاستم برم تست بخرم امروز شدم💔

دنبالت میکنم انشالا ک بنویسی بارداری 😍

واو. دیوانه ایی هنو تست نزدی اوووف

سلام عزیزم❤❤❤❤

تصویر

چجوری 15روز صبر کردی و بی بی، چک نزدی😍😅
انشاالله که مثبتی قشنگمم🥰

سوال های مرتبط