۱۴ پاسخ

حالا من فک کردم فقط آرکان اینجوریه
دیروز اینقد من عصبانیم کرد حرصم داد رفتم زیر سرم خواهر

عزیزم تووتنها نیستی منم مشکل تو رو دارم پسرم بیش از حد جیغ میزنه و بهونه میگیره یه سره اینجوریه میگم خدایا خودت کمکم کن

یعنی واقعا یکی از بدترین موقع ها موقع جیغ و گریه بچه هاس
پسر منم نیم ساعت پیش شروع کرد یعنی روانی شدم

وای منم امروز وضعیتم این بود همین حالاشم داره غر میزنه

پسر منم امروز اینجوری بود 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭حالم خیلی بده واسه همچی

بچه یمن هنوز ۳سالش نشده و همه اینا رو ده برابر بیشتر داره،خدا قوت ،این روزای سخت هم میگذره غم نکن

دختر منم همینه.هر روز گریه.هر روز لج بازی.هر روز خاسته جدید

ماهم روانی شدیم خاهر
میره توکوچه خونه همسایه ب زوووور گریه باید بیاد ابرو دیگ برام نذاشته
😢😶

پسر من از ۲سالگی اینجوری بود
۲۶ خرداد میره تو ۳سال

عزیزم همه بچه ها تو یه دوره اینجور میشن دختر من از ۲سالگی شروع شد من ک اونقد عصبی شدم تو این یکسال خیابون خوته مهمونی دخترم یجور میکنه فقط میخوام خودمو از دستش بکشم تو خیابون یه حیغ و گریه هایی میکنه آبروم میره تو مهمونی از اون بدتر

بهش میگن بحران ۳ سالگی
دوماه دیگه بهتر میشه

عزیزم تازه شروع شده💔😵‍💫

چالش سه سالگیه تا پنج سال همینن

به سه سالگی خوش اومدی عزیزم🤣

سوال های مرتبط