۴ پاسخ

دیگه مجبوریم خدایی توشهرماکه همینه گیره نمیاداون چیزی که میخواهیم

سلام گلم‌من خودم ازبس گیرنمیادشیرخشک مجبورم مدل دیگه بگیرم تاالان فکرکنم ۴مدل هست عوض میکنم نان بهش نمیساخت بقیه خوبن خداروشکرآپتامیل پرونوترا.ببلاک.وسوپرامیل خوب هستن من موقع دختربزرگترم هم گیرنمیومدهمین مدلی بودچندوقت یه بارشیرطفلی عوض میشد

تو شهر ما خیلی هست
منم گیگوز و نان میدم مثل همن

ی خانومی لینجا دیشب گفت بیست تا گیگوز دو دارم

سوال های مرتبط