دخترم تازه بیدار شده ب امید خدا تا صبح سرویسم🫥🥲

۵ پاسخ

خب نباید بخابونیش منم پسرم ساعت ده گف میخام بخابم انقدر باهاش بازی کردم الان غش کرد

منم مثل تو ولی ۹بیدار شده ۲.۳.۴اینا بخوابه شاید حموم بردم ک مثلا خسته بشه اونم ثاتیر نداشته

دقیقا دختر منم😭🤦🏻‍♀️😅

چه جالب دخترمن تو اوج خستگی هم نمیخوابه توماشین.

خب چرا این وقت شب خواب بوده عزیزم بده که اینطوری

سوال های مرتبط

مامان •آترینا 🌈🎀 مامان •آترینا 🌈🎀 ۳ سالگی