خب نباید بخابونیش منم پسرم ساعت ده گف میخام بخابم انقدر باهاش بازی کردم الان غش کرد
منم مثل تو ولی ۹بیدار شده ۲.۳.۴اینا بخوابه شاید حموم بردم ک مثلا خسته بشه اونم ثاتیر نداشته
دقیقا دختر منم😭🤦🏻♀️😅
چه جالب دخترمن تو اوج خستگی هم نمیخوابه توماشین.
خب چرا این وقت شب خواب بوده عزیزم بده که اینطوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.