کاندوم یا جلوگیری طبیعی
قرص اصلا استفاده نکن بشدت مضرررررر
درخواست دادم قبول میکنید داشته باشمتون
قرص بدترین انتخاب می تونه برات باشه .من قرص خوردم ضخامت رحمم پایین اومد پریودم بهم ریخت و بارداری اولم بعد یک ماه اقدام باردار شدم ولی بعد استفاده قرص ۹ماه طول کشید باردار بشم
بهترین روش استفاده از کاندومه درصد خطاش کمتره از عفونت هم جلوگیری میکنه بابت سوراخ و نازک بودنش مارکی که میگیرید مارک خوبی باشه کدکس معمولا خوبه
طبیعی جلوگیری کن تا با ضررهای دارو و قرص مواجه نشی
فقط طبیعی
قرص هورمونی اصلا خوب نیست بلاخره یه روزی تصمیم میگیری بار دار بشی
طبیعی چون میدونم شوهرم سر این موضوع بشدت حساسه ۳ سال نزاشت ضره ای خطا بره 😂😂🤦♀️
جلوگیری برای قبل رابطه هست بعدش دیگه کاری نمیشه کرد البته قرص اورژانسی هست که یک بار در سال میشه استفاده کرد که اونم مطمعنی نیست
سعی کن قرص نخوری کلا هورمون بهم میریزه افتضاح میشی
هیچ قرصی
از کاندوم استفاده میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.