منم همینجوری بودم اوایل ک دختر کوچیکم بدنیا اومد حس عذاب وجدان بهش داشتم ولی طبیعی چون خسته ای یه تایمی بگذره درست میشه هیچ فرقی برات ندارن
از خستگی هست عزیزم
بنظرم چون خسته ایم دق و دلمون سر کوچکتر خودمون خالی میکنیم چون میدونیم بی دفاعن کسی دیگه را ندارن😔
وای منم
دخترم سه و نیم سالشه لجباز شده شدید
پسرمم خواب نداره
منم همینطور
لج باز شده شدیدا بچه رو تا میخوابونم بخوام خودم بخوابم بیدارش میکنه بدجنسی زیاد در میاره
آره متأسفانه منم همین طوری ام
مثل من🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.