۴ پاسخ

علایم داری؟

منم فردا ۱۴ازاد سازیمه ۲روز به موعدم مونده نمیدونم تست بزنم یانه یا بزارم تاخیر بخورم بعد تست بزنم
انشالله بارداری عزیزم

ن بزن باردار باشی حداقل هاله میندازه

آره درسته.روز ۱۵ یا ۱۶ دقیقه دیگه

سوال های مرتبط