۹ پاسخ

منم دوشیدم گذاشتم فریز

به روش بن ماری باید گرم کنی بعد اینا ظرف های مخصوص برا نگهداری شیر دارن که تاریخ رو هم میتونی روش بنویسی

کیسه فریزر خوب نیستاااا

توو نایلون که استریل نیس!
باید اگر توو کیسه میخوای فریز کنی کیسه مخصوص بگیری از سیسمونی یا کالا پزشکی.
یا ظرف شیشه‌ای بجوشدن تا استریل بشه داخل اون بریز !

مگه شیر نداری ؟‌خوب بعدا هم‌شیر داری بدی دیگه فریزری برای چیه ؟

میگن تا شش ماه تو فریز باشه اشکال نداره اما تو بازم بپرس

تو نایلون فریزر ریختم بد نیست؟

تصویر

نه نمیشه خاستی بدی ابجوش پرکن تو کاسه شیشه شیرش بزار توش بعد گرم میشه بده بخوره

دمای محیط برسه کافیه،از چند ساعت قبل بزارید بیرون تا خودش هم دمای محیط بشه

سوال های مرتبط