روز ۱۱فولی بالای۲۰داشتم ،امپول زدم ولی باردارنشدم
من روز ۲۰ازاد سازیمم الان با فولیکول ۱۵و۱۶ روز ۱۳پریودی که سونو دادم تاالان که منفی بود بیبی چکم امشب که با سه روز تاخیر زدم یه حاله کم رنگ انداخته نمیدونم خطا بوده یانه
روز ۱۴ سیکلم فولیکول ۱۹ داشتم آمپول آزاذسازی زدم ولی باردار نشدم
فولیکول بیست ،ده سیکل داشتم ،آمپول زدم.
یه بارم فولیکول بیست و پانزده ۱۲ سیکل داشتم ،زدم.
ولی نتیجه ندیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.