۴ پاسخ

روز ۱۱فولی بالای۲۰داشتم ،امپول زدم ولی باردارنشدم

من روز ۲۰ازاد سازیمم الان با فولیکول ۱۵و۱۶ روز ۱۳پریودی که سونو دادم تاالان که منفی بود بیبی چکم امشب که با سه روز تاخیر زدم یه حاله کم رنگ انداخته نمی‌دونم خطا بوده یانه

روز ۱۴ سیکلم فولیکول ۱۹ داشتم آمپول آزاذسازی زدم ولی باردار نشدم

فولیکول بیست ،ده سیکل داشتم ،آمپول زدم.
یه بارم فولیکول بیست و پانزده ۱۲ سیکل داشتم ،زدم.
ولی نتیجه ندیدم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری