۹ پاسخ

تبش ک اومد پایین گوشیتو بزار ی ساعت ی بار بیدارت کنه،تبشو بسنج.پاراکیدم وقت ب وقتش بده

نخوابیا... پاشو دست و صورتتو بشور خوابت بپره. اگه خواستی بخوابی هم شوهرتو بیدار کن اون بالاسرش بشینه.
شیاف استامینوفن داری؟

یه دستمال پارچه ای با آب ولرم خیس کن به پاهاش و دستاش و پیشونی و زیر بغلش بزن، من اینکارو میکردم اومد پایین

از 37/5تبه اگه خوبه گوشیتو بزار یک یا دو ساعت یکبار پاشو چک کن استامینوفنم سر ساعت بده
اکثرا نصف شب تب میکنن

۳۸ تبه ولی شما از ۳۷ و نیم مراقب باید باشی نره بالا
اگه خدایی نکرده به ۳۸ رسید ببر دکتر
قطره استامینوفن هم بده

منم اون هفته واکسن مروا رو زدم، سر شب خوب بود ولی ساعت ۲،۳ شب تا ۳۷/۵ رفت بالا، اگرم میخوابی یک ساعت یا نیم ساعت یکبار چک کن حتما

نخواب اصلاقهوه بخور
دکترب من گفت از۳۷نیم تبه پاشویه کن بااب ولرم بااب سردلرزمیکنه من فقط میذاشتم روپیشونیش

۳۷ به بالا تب میشه بخاب ولی هر از گاهی پاشو تبش چک کن

الان چنده

سوال های مرتبط