۴ پاسخ

تا ۳۷/۵نرماله
بیشتر بشه تبه
همون استامینوفن رو سر وقت بده

فکر کنم از ۳۷٫۹ بشه ولی خنکش کن که بالاتر نره

اره عزیزم
پاشویه کن
با یه پارچه نخی و اب ولرم پاشویه کن
روی کشتله ران زیر بغل و شکمش بکش تبش میاد پایین

نه عزیز
از۳۸/۵ تب هست
ولی کنترل کن

سوال های مرتبط