خانما29هفته و0روز وزن نی نی هاتون چند بود

۱۷ پاسخ

خانما ی سوال من زایمان سزارین شدم تو هفته 29بارداری اولش شیرم خیلی زیاد بود بچم که رفت دستگاهه میدوشیدم فریز میکردم الان چند روزه شیرم رفته چیکار کنم باز برگرده توانایی شیر خشک خریدنو نداریم چیکار کنم شیرم برگرده

من۲۹هفته۶ روز رفتم ۱۵۰۰ بود

باید یک کیلو بیش‌تر باشه همینو میدونم😅
توی ۲۷ هفته بچم ۱۰۳۲ بود، قطعا اگه رشد خوب باشه باید بیشتر از این باشه

۲۹ هفته ۱۳۰۰ بود وزنش

من ۱۲۵۰ بود دقیق ۲۹ هفته و ۰ بود

قربون خدا بشم می‌دونم از بندش رو برنمیگردونه

بود۱۳۶۷

من 1100

خواهر همینجوری مونده دستگاه😣😣

۲۹هفته رفتم ۱۴۰۰بود دکترم گفت کمه پودر لیدی میل داد مصرف کنم ۳۴هفته رفتم گفت وزنش خوب شده

توروخدا واسم دعا کنید احتیاج دعاتونم

من 29هفته سه روز وزن نینیم یک کیلو 100 بود همون موقع هم زایمان کردم الان بیست روزه پسرم دستگاهه

۱۳۵۰

۱۳۰۰ بود

شماچقدربود

۱۲۰۰بود

نمیدونم زود نرفتم ۳۲رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان نهال خانوم🌱 مامان نهال خانوم🌱 ۲ سالگی
مامان ❤️🧚
آوینا👼❤ مامان ❤️🧚 آوینا👼❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان اهورا✨ مامان اهورا✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی