خانما ی سوال من زایمان سزارین شدم تو هفته 29بارداری اولش شیرم خیلی زیاد بود بچم که رفت دستگاهه میدوشیدم فریز میکردم الان چند روزه شیرم رفته چیکار کنم باز برگرده توانایی شیر خشک خریدنو نداریم چیکار کنم شیرم برگرده
من۲۹هفته۶ روز رفتم ۱۵۰۰ بود
باید یک کیلو بیشتر باشه همینو میدونم😅
توی ۲۷ هفته بچم ۱۰۳۲ بود، قطعا اگه رشد خوب باشه باید بیشتر از این باشه
۲۹ هفته ۱۳۰۰ بود وزنش
من ۱۲۵۰ بود دقیق ۲۹ هفته و ۰ بود
قربون خدا بشم میدونم از بندش رو برنمیگردونه
بود۱۳۶۷
من 1100
خواهر همینجوری مونده دستگاه😣😣
۲۹هفته رفتم ۱۴۰۰بود دکترم گفت کمه پودر لیدی میل داد مصرف کنم ۳۴هفته رفتم گفت وزنش خوب شده
توروخدا واسم دعا کنید احتیاج دعاتونم
من 29هفته سه روز وزن نینیم یک کیلو 100 بود همون موقع هم زایمان کردم الان بیست روزه پسرم دستگاهه
۱۳۵۰
۱۳۰۰ بود
شماچقدربود
۱۲۰۰بود
نمیدونم زود نرفتم ۳۲رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.