مامانا حتما باید 18هفته بریم انومالی چن روز دیرتر نمیشه؟

۶ پاسخ

من یادمه ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم سونو

جنسیتم همون روز که اتفاقا روز دختر هم بود بهم گفت چقد ذوق کردم یادش بخیر رو ابرا بودم چون دختر دوی داشتم خیلی

چرا گلم من 19هفته3 روزم رفتم

تا ۲۲فرصت داری

از ۱۸ تا پایان۲۱ وقت داری عزیزم

من ۲۰ هفته رفتم
اشکالی نداره

چرا عزیزم ار ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان ناناز مامان ناناز ۵ ماهگی