من یادمه ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم سونو
جنسیتم همون روز که اتفاقا روز دختر هم بود بهم گفت چقد ذوق کردم یادش بخیر رو ابرا بودم چون دختر دوی داشتم خیلی
چرا گلم من 19هفته3 روزم رفتم
تا ۲۲فرصت داری
از ۱۸ تا پایان۲۱ وقت داری عزیزم
من ۲۰ هفته رفتم
اشکالی نداره
چرا عزیزم ار ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.