رفتم توشش ماه😍🥺

۸ پاسخ

بسلامتی

مثل من

خداروشکر منم ک انگار ۱ساله گیر کردم تو ۵ ماه بابا چقدر دیر گذشت برام هنوزم تموم نمیشه

واایییی بالاخره اسم جوجه تو آبتین انتخاب کردی 😍 خیلی قشنگه نامدار باشه

منم وارد ۶ شدم ذوق داشت واسم😍به سلامتی

بسلامتی عزیزم منکه داخل پنج ماهم خیلییی بهم دیرمیگذره

به سلامتی گلم

بسلامتی هنوز کلی راه داری

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود💕💕💕 مامان نخود💕💕💕 هفته سی‌وهشتم بارداری