خانما بی قراری برای دندون چجوریاس
چیکار میکنه بچه؟؟

۲ پاسخ

نق نق…بی خوابی…کلافگی…..گریه….بدخوابی جوری که یه چرت میزنه بیدار میشه گریه میکنه…..زیاد شدن آب دهانش…..خراب شدن پاش وقتی پوشکشو باز میکنین یه قرمزی یا دونه های قرمزی یا التهاب میبینین….نخوردن کمکی….نخوردن شیر….داغ شدن بدن….گاهی تب…..گاهی اسهال….گاهی بالا اوردن بیش از حد….دیگه فکر کنم تقریبا هرکدومو دخترم داشت گفتم😅 البته بستگی به خود بچه هم داره که اگه خدایی نکرده بد دندون باشه علائمش بیشتر میشه و طفلی خودش بیشتر اذیت میشه

گریه های شدید همه چی می‌کنه دهنش آب دهانش میاد میل ب شیر نداره
دختر من ک اینطوریه

سوال های مرتبط