۶ پاسخ

کلا سایز ۳ خیلی مصرف داره اما سایز ۲ برای من زیاد استفاده نشد نهایتا یک ماه

از وزن۵.۵۰۰ به بعد برو سایز ۳

من الان ۴ میبندم

آخه یه مولفیکس سایز 1 داشتم میخواستم ببرم عوض کنم روی سایز دیگه ای
نمیدونم دو بگیرم یا سه
یه بسته دو کامل و یه نصفه دارم
نمیدونم سه بگیرم یا همون دو

وزن مناسبش روش نوشته

من الان دخترم ۵ ماهشه هنوز سایز ۲ استفاده میکنم بستگی ب بچه داره چاقی و لاغریش دختر من ریزه میزس

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۹ ماهگی
مامان آیهان و آیسان مامان آیهان و آیسان ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی