کلا سایز ۳ خیلی مصرف داره اما سایز ۲ برای من زیاد استفاده نشد نهایتا یک ماه
از وزن۵.۵۰۰ به بعد برو سایز ۳
من الان ۴ میبندم
آخه یه مولفیکس سایز 1 داشتم میخواستم ببرم عوض کنم روی سایز دیگه ای
نمیدونم دو بگیرم یا سه
یه بسته دو کامل و یه نصفه دارم
نمیدونم سه بگیرم یا همون دو
وزن مناسبش روش نوشته
من الان دخترم ۵ ماهشه هنوز سایز ۲ استفاده میکنم بستگی ب بچه داره چاقی و لاغریش دختر من ریزه میزس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.