۱ پاسخ

عزیزم ازمایش تیرویید و فریتین مربوط ب پروتینیه ک اهن رو دخیره میکنه اولی‌نوشته رنج نرمالش بین۰.۴تا۵ هست برای شما۲/۲هست دومی‌هم رنج نرمالش از ۵۵تا۲۹۰هسن برای شما۵۵هست اخری هم هورمون پرولاکتین هست درکل بد نیست ولی نشون دکترت بده حتما

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری