۶ پاسخ

شبا گفتن اشتباه خواب بهم می‌ریزه اما من تا سه هفته اول شبی چهار بار بعد یه بار بعد دوبار بردم الان از بهمن پوشک نکردم اصلا نه اذیت شدیم نه خوابش بهم ریخت می‌بردم دستشویی میووردم دوباره می‌خوابید هر بچه ای متفاوته

ببین تذکر بدون دعوا بهش بده بگو مامان فهمیدی جیش داری بگو نباید جیش و پی پی شلوارتو کثیف کنه جای جیش و پی پی تو دستشویی ببین دو سه هفته طول می‌کشه کامل بگه اما اصلا دعوا نکن می‌ترسه دیگه نمیگه خودت ببر تند تند

عزیزم بچه یک روزه شروع کردی توقع نداشته باش زود یاد بگیره بدون دعوا یاد بده آمادگی وقتی داره که کاملا براش وقت بزاری خوب آموزش بدی آنقدر ببری بیاری تا یاد بگیره

وقتی توو خواب جیش میکنه اماده نیس چرا عجله داری

دعوا که نکن ... من ده روزه شروع کردم تازه امروز برای اولین بار تو سرویس پی پی کرد میگف میترسم

دعوا نکن اصلا استرس میگیره چند روز خودت ببرش تا عادتت کنه

سوال های مرتبط