مها قشنگه
مها
چقدر هم معانی زیبایی داره
مها هم قشنگه
پناه ارتعاش منفی داره
من مها دوست داشتم ولی همسرم از اول میگه پناه بابا دیگه پناه نهایی شد
دوتاشم خیلی قشنگ و ارامشبخشن😍
دوتا اولی سخته ولی پناه خوبه
دلیار
دلیار خیلی زیباست
اما اگر فراوانی براتون مهم نیست پناه هم زیباست🙂
دلیار قشنگه اسم دختر من دل آسا هست
من ک مخام پناه رو بزارم
دلیار خیلی دوستداشتنیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.