بچه اسم دختر مها قشنگه یا دلیار یا پناه.خواهشا نظر بدین.

۱۱ پاسخ

مها قشنگه

مها
چقدر هم معانی زیبایی داره

مها هم قشنگه

پناه ارتعاش منفی داره

من مها دوست داشتم ولی همسرم از اول میگه پناه بابا دیگه پناه نهایی شد
دوتاشم خیلی قشنگ و ارامش‌بخشن😍

دوتا اولی سخته ولی پناه خوبه

دلیار

دلیار خیلی زیباست
اما اگر فراوانی براتون مهم نیست پناه هم زیباست🙂

دلیار قشنگه اسم دختر من دل آسا هست

من ک مخام پناه رو بزارم

دل‌یار خیلی دوست‌داشتنیه

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان نمکدون مامان نمکدون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری