۱۵ پاسخ

قشنگه عزیزم 🥰

من عاشق این اسمم حتی روز اول تولد دخترمو گندم صدا میکردم اما بقیه ی جوری برخورد کردن پشیمون شدم الان از اسم دختر راضی ام اما عاشق اسم گندم بودم

اره قشنگ

خیلی خیلی قشنگ

پناه عطرین قشنگه

اره قشنگم اسم قشنگیه

خیل خوبه

قشنگه عزیزم 😍

از نظر من خیر

اره عزیزم

سلیقه ایه دیگه من خودم ولی از این اسم خوشم نمیاد

اره قشنگ

خیلی قشنگهه

خودت خوشت میاد عزیزم بزار سلیقه ای هست اسم ،

خیلی قشنگه
منم انتخابم این بود اما منصرف شدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری