سلام خانما بنظرتون اسم گندم قشنگه؟

۹ پاسخ

من اسم دخترم گندمه بااینکه نزدیک ۴سالشه هربارتوی خیابون یاجایی صداش میزنم محاله هرکی میبینه نگه وای چه اسم قشنگی.کلی برکت اومده توزندگیم بااومدن گندمم

خیلی💕💕

خیلی عزیزم

خیلی

اره خیلییی ما تو فامیل داریم یدونه وگرنه من اسم گندم و حتما میزاشتم رو دخترم

بله قشنگه

اره خیلی قشنگه اسمش خیلی انرژی خوبی داره

اره قشنگه😍

بله قشنگه سلیقه مهران مدیریه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان تیانا👼🏻💞 مامان تیانا👼🏻💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی