من اسم دخترم گندمه بااینکه نزدیک ۴سالشه هربارتوی خیابون یاجایی صداش میزنم محاله هرکی میبینه نگه وای چه اسم قشنگی.کلی برکت اومده توزندگیم بااومدن گندمم
خیلی💕💕
خیلی عزیزم
خیلی
اره خیلییی ما تو فامیل داریم یدونه وگرنه من اسم گندم و حتما میزاشتم رو دخترم
بله قشنگه
اره خیلی قشنگه اسمش خیلی انرژی خوبی داره
اره قشنگه😍
بله قشنگه سلیقه مهران مدیریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.