خانما بنظرتون اسم تیانا قشنگه؟

۸ پاسخ

رادمهر مهرسانا

اره من تیارا هم شنیدم جدیدن . خیلی شیک و باکلاسن🥹

من میزارم مهرسانا بنظرتون خوبه؟؟؟

نه قشنگ نیست. بد تلفظه

تیارا قشنگتره

اره قشنگه و تک

اسم سلیقه ای هست و هرچی دوست داری بذار
ولی اینجا هرکسی چیزی میگه ممکنه دلسرد شی

دیانا
دلانا
اینا تلفظشون بهتره

سوال های مرتبط

مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان نگار🩷🌸 مامان نگار🩷🌸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کرانچی پنیری مامان کرانچی پنیری ۷ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو روزهای ابتدایی تولد