خانما اسم نگار قشنگه بنظرتون؟

۱۰ پاسخ

به هرکسی که شبیه تو دلربا باشد
هنوز مثل گذشته نگار می گویند

بنظرم از اون اسماست که همیشه زیباست

قشنگ ولی قدیمی شده
نگارین هم قشنگ
نلین
نلا
نیلا
نیهان

نگار و نگین قدیمی هستن ولی قشنگن

قشنگه ولی قدیمیه ولی در کل هر چی ب دلت بشینه اوکیه

خوبه ولی یکم قدیمی شده

قدیمیه،معنیشم میشه بت
ولی بازم به دلت نگاه کن

قدیمیه ولی دیگه اگ‌دوست داری بزار

قشنگه ولی با احترام قدیمیه

هرچی ب دلت میشینه قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان تیانا👼🏻💞 مامان تیانا👼🏻💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کرانچی پنیری مامان کرانچی پنیری ۷ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو روزهای ابتدایی تولد