سلام خانوما به نظرتون اسم نگار قشنگه؟؟؟

۸ پاسخ

اسم قشنگه هیچ وقت ازمدنمیره

من شوهرم عاشق اسم نگار

اره خیلی منم میخام بچه م دختر باشع بزارم نگار 😍😍😍😍❤

اره خیلی قشنگه عزیزم🩷🩷

جز اسمهایی عست ک تو همه دورهها بوده
عین امید ،فرهاد ،مانا ،علی،محمد،فاطمه و خیلی چیزای دیگه

اره جان قشنگه

قدیمیه ولی شیکه

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان نگار🩷🌸 مامان نگار🩷🌸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان نیلای مامان نیلای ۹ ماهگی
مامان بچه هام 💙🩷 مامان بچه هام 💙🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان مامان نورسا مامان مامان نورسا ۱ ماهگی