خانوما اسم مازیار به نظرتون قشنگه ؟

۹ پاسخ

به نظرم خیلی قشنگه اسم اصیل سنگین هست وقتی بزرگم بشه آقا بهش میاد.من ک خودم اسم های اصیل و ایرانی رو دوست دارم.اسم باید راحت تلفظ شه کوتاه باشه معنی خوبی بده و برای بزرگسالی هم مناسب باشه.اسم های که یکدفعه مد میشه رو من نمی‌پسندم مثل آیهان شاهان پناه همه جا شده این اسم ها.البته که نظر شخصی منه

با احترام نخیر

قشنگ ولی قدیمی شده یکم ولی هر جور که خودت دوست داشته باشی

خیلی اسم قشنگیه

خیر عزیزم

قدیمیه ولی معنی خیلی قشنگی داره
رفیق راه های پر پیچ و خم

🙂🩷اسم بابامه

ببخشیدا نه

به نظرم نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان نیلای مامان نیلای ۹ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی