اسم آیماه قشنگه به نظرتون

۴ پاسخ

اسم ترکیه دوستم هفته پیش زایمان کرد همینو گذاشت قشنگه اما خب معلومه یه اسم ترکی یکم تلفظش کلفت ناز نداره مثلا

بنظر ترکی میاد😑

منم اسم دخترمو آیماه گذاشتم🥹♥️

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🫧🤍 مامان کوچولو🫧🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ستاره ی آسمون مامان ستاره ی آسمون هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان نویار مامان نویار ۵ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان نیلای مامان نیلای ۹ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی