اسم دلسا قشنگه به نظرتون ؟

۶ پاسخ

خیلی قشنگه منم میخواستم اگه دختر شد بذارم دلسا اما پسر شد و گذاشتم لیام🥰

منم میخواستم اگر دختر شد بزارم دلسا صداش بزنم دلی😍

اره عزیزم

بله قشنگه🥰

خیلی قشنگه ولی فقط مهم اینه که خودت و همسرت خوشتون بیاد

تکراریه خیلی اطرافم دیدن گذاشتن

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان دلسا🧸🍯 مامان دلسا🧸🍯 ۹ ماهگی
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان نویار مامان نویار ۵ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۸ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی