منم دوسش دارم اما نمیدونم چرا هر اسمی انتخاب میکنم به دلم نمیشینه وارد هشت ماه شدم اما هنوز نتونستم اسم پسرمونو انتخاب کنم
من سخت میگیرم یا سخته برای شمام
والا من اسم دخترم نفس هست اسم پسرم رو قصد دارم بزارم نویان گاهی وقتا دو دل میشم نمیدونم چرا
خیلی قشنگه
من سلیقم نیست
من اسم پسرمو میخوام بذارم نویان😍
اره
پسر همسایه ما نویان هست
من خیلی دوسش دارم اسمش خاصه
من خیلی دوستش دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.