خانوما اسم نویان قشنگه به نظرتون ؟

۷ پاسخ

منم دوسش دارم اما نمیدونم چرا هر اسمی انتخاب می‌کنم به دلم نمیشینه وارد هشت ماه شدم اما هنوز نتونستم اسم پسرمونو انتخاب کنم
من سخت میگیرم یا سخته برای شمام

والا من اسم دخترم نفس هست اسم پسرم رو قصد دارم بزارم نویان گاهی وقتا دو دل میشم نمیدونم چرا

خیلی قشنگه

من سلیقم نیست

من اسم پسرمو می‌خوام بذارم نویان😍

اره
پسر همسایه ما نویان هست
من خیلی دوسش دارم اسمش خاصه

من خیلی دوستش دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی