عالیه🤩اگه بچم پسرباشه اسمشو مهراد میذارم چون اسم باباش بهزادو اینکه مهرماه بدنیامیاد🤩💙
اره قشنگه
ممنونم از نظراتتون مامان گلیا 😍😍
خیییلی قشنگه 🥰
منم میخام بزارم مهراد
خیلی قشنگه عزیزم😍
بله خیلی قشنگه اسم پسر اولمه👼💙😍
داداش بزرگم اسمش مهرداده صداش میزنیم مهراد
اره اسم زیباییه
سلیقه ایه
هرچی به دلتون میشینه همونو بزارید
اره عزیزم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.