سلام خانما به نظرتون اسم مهراد قشنگه

۹ پاسخ

عالیه🤩اگه بچم پسرباشه اسمشو مهراد میذارم چون اسم باباش بهزادو اینکه مهرماه بدنیامیاد🤩💙

اره قشنگه

ممنونم از نظراتتون مامان گلیا 😍😍

خیییلی قشنگه 🥰

منم میخام بزارم مهراد

خیلی قشنگه عزیزم😍

بله خیلی قشنگه اسم پسر اولمه👼💙😍

داداش بزرگم اسمش مهرداده صداش میزنیم مهراد
اره اسم زیباییه
سلیقه ایه
هرچی به دلتون میشینه همونو بزارید

اره عزیزم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی
مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلای مامان نیلای ۹ ماهگی