خانما به نظرتون اسم رویسا قشنگه؟!

۵ پاسخ

یکم پیچیدس

اره عزیزم قششنگه

بنظرم تلفظش سخته هی تو مدرسه و جاهای دیگ بچه باید اسمشو تکرار کنه تا بتونن بنویسن

آره خیلی خوبه منم تصمیم گرفتم نفس بزارم چطوره😍

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🤱🏼🍓 مامان توت فرنگی🤱🏼🍓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان بچه هام 💙🩷 مامان بچه هام 💙🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رویسا مامان رویسا ۱ ماهگی
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا❤️‍🔥 مامان آنیا❤️‍🔥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان نوید مامان نوید ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی