سلام خانما بنظرتون اسم حامی قشنگه.؟.

۵ پاسخ

آره قشنگه بنظر من
راستی برا اسم نظر بقیرو نپرسین اخه سلیقه ها متفاوته بعضیا خوششون نمیاد آدمو دلسرد میکنن یا ناراحت میکنن

خیلی تکراریه بنظرم عزیزم

اسم خواهرزادمه خیلی قشنگه 😍

خیلی قشنگه منم بین حامی و کیان موندم🩵🩵

ب نظرم اسمای قشنگ تری هم هست مورد پسند من نیست گلی

سوال های مرتبط

مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان تیانا👼🏻💞 مامان تیانا👼🏻💞 ۱ ماهگی