سلام اسم دختر میشه نظر بدین ممنون میشم 😍🙂

۹ پاسخ

تو ابزار اسم بگرد با هر حرفی دوست داری ،من دوست دارم توی اسم دخترم ماه باشه ماهلین انتخاب کردم برای پسر هامین

ارغوان
نورماه
دلانا
افرا
عقیق
الماس
خودم که اینا توذهنم بود ولی خب خدا نخواست که به آرزوم برسم بچم پسر شد🫠

آوان پناه نهال آنیسا ریرا رها آوین آویسا

من خودم اسمای
بهار
نفس
آذین
آوا
دوس دارم ولی بهار رو بیشتر

ملیکا
مهدیس
مهرو

دلم‌ میخواست اگه دختر شد بچم، ایمش رو بذارم "دلانا "به معنیه قلب مادر، عزیز دل مادر ❤️ بچم پسر شد 🩵

پناه.نبات.

من اگه دختر شد اینور یا یمنا نظر منه

واقعا تو‌این شرایط ب فکر اسم بچه هستید !!😑

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری