بنظرتون اسم پسرونه قشنگ چی هست ممنون میشم نظر بدین

۱۴ پاسخ

من اینارو انتخاب کردم
اریا
کیان
سامین
رادوین
کارن
آرش
تیام
آرتام

یونا شیکه به نظرم

آیهان
مهرسام
آرسام
آریا
آرن

بردیا

من ایلیا دوست داشتم

پارسا
آروین
آرتین
کارن
رادوین
سپهر

آروین خیلی قشنگه اسم پسرمه🥰

رادوین
ویهان

منم حس میکنم همه اسمارو دیدم ولی یکی که به دلم قشنگ بشینه نیست
همشم اینجا تکراری میگن

وای منکه خسته و حتی عصبی شدم بسکه دنبال اسم گشتم یکی دوتا هم که به چشمم اومد شوهرم قبول نکرد حالا شوهرم میگه فقط تیام میگه هرچی غیر از این بزاری من ذوقی ندارم ، نمی‌دونم چکار کنم 😑 قشنگه ؟؟؟

سلیقه ای هست عزیزم
آیمان
مهبد
برسا
کوهیار
رایبد

نیکان
رایان
لیام

شاهان
آراز
دانیال
سپهر
آراد
آریا
علیسان

خودم اسم پسرمو ایلیا گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی
مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری