دوستان لطفا نظر بدین اسم نبات قشنگه یا آلماه؟

۱۶ پاسخ

آلماه شیک تره
ولی نبات گوگولی تره 😍😂💚

آلما وقتی خانوم بشه و وقت ازدواجش برسه قشنگ تره
نبات تا سن نوجوانی تقریبا زیباتره

نبات

آلما خیلی قشنگتره

آلماه

آلما

نبات قشنگه

نبات به عنوان خوراکی بله قشنگه ولی به عنوان اسم بچه نه

نبات.

نبات خیلی نازه

آلماه. دیروز شوهرم اتفاقن این اسمو پیشنهاد داده هنوز دودلم برای اینکه اینو انتخاب کنم یانه

الماه

آره نبات😍
من اگه یه دختر دیگه داشته باشم نبات می‌ذارم

نبات

نبات قشنگه

نباتتت

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان nila مامان nila هفته بیست‌وهفتم بارداری