من بین آرن و نیک موندم...
قشنگههه
اره خیلی قشنگه واقعا من دوست داشتم بزارم ولی اسم همسایه پایینیمون هست نمیزارم🥲
هی من باید اراد اراد کنم هی اون
اره عالیه
اسم پسر منم آراد خیلی بادرک وباهوش ودوس داشتنیه🥰
قشنگ ترین اسمه پسره((((:
اره عزیزم خیلی قشنگه🌹
خوبه اما اسمش علی داشته باشه هم خوبه بنظرم یه اسم انتخاب کنید که علی داشته باشه
آره خیییلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.