مامانا برای تسکین درد بخیه طبیعی چیکار کنم نمیتونم بخابم

۷ پاسخ

عزیزم ماما خصوصی بدردت خورد ؟

خوراکی بخور قرص دیکلوفناک رو، ولی اگرم مقعدت بخیه خورده بازم میتونی شیاف بزاری مشکلی نیست، با احتیاط بزار

مسکن بخور ریفن یا نوافن من خود بیمارستان بهم اول ریفن داد باز دوباره درد داشتم درخواست کردم نوافن داد

من شب اول یدونه مسکن خوردم البته دکترم نوشته بود

فقط شیاف دیکلوفناک خوبه

اگر بیمارستان هستی بگو برات پمپ درد بزارن.

شیاف بزار دیگلوفناک اروم میکنه انشالله

سوال های مرتبط