۳ پاسخ

به نظرم طبیعی عزیزم
کلا زایمان ی پروسه طولانی داره
ک کم کم شروع میشه درداش و اینا
من تجربه انقباض داشتم دکترم گفت دردات اینا شروع شده
شکمم به شدت سفت میشد مثل سنگ
بعضی وقتا انگار پوست شکمم دیگ جا نداشت کش بیاد کمرمو نمی‌تونستم راست کنم تا یکی دو دقیقه خم بودم البته الانم همینجوری میشم
وقتی شکمم سفت میشه ی درد خفیف هم میگیره بعضی وقتا خود شکمم بعضی وقتام دهانه رحمم

اینا ماه درده عزیزم نگران نباش بدنت داره آماده میشه برای زایمان

اصلا نگران نباش عزیزم از این هفته ها تا به دنیا اومدن بچه درد پریودی داری چون رحم داره آماده میشه برای زایمان و بچه یواش یواش میاد پایین منم خیلی نگران میشدم ولی بچم ۳۹هفته به دنیا اومد سعی کن اگه سزارینی هستی رابطه نداشته باشی تو هفته های آخر چون درد پریودیتو شدید تر میکنه

سوال های مرتبط