خیلی شکمم میخاره مال چیههه

۷ پاسخ

من روغن زیتون میزدم خارش میگرفتم قطش کردم خوب شدم

روغن زیتون بزن و نخارون وگرنه ترک میخوره

بارداری 😂

از این هفته شروع میشه اولشه 🥲

نخارون جاش میمونه

خوش امد گویی به ترکها

روغن ضد ترک بزن عزیزم 🌸

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۵ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی
مامان 🐣کوهیار🦋 مامان 🐣کوهیار🦋 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان النا مامان النا روزهای ابتدایی تولد