من دارم دیونه میشم این بچه هنوز نمیخابه

۱۱ پاسخ

پسر من رو پاهام باشه خوبه هم میزارم رو زمین بیدار میشه کلافه کرده منو یک هفته ات اینجوری شده

جوراب پاش کن زودتر وعمیق تر میشه خواب بچه ما که ساعت ۹ نشده لامپها رو خاموش میکنیم تا بچه رو بخوابونیم الان تنظیم کنیم خوابش رو دیگه چند ماه دیگه عادت میکنه به ۹ خوابیدن

گرسنش نیس؟؟

دختر منم‌ نمیخوابه

این سومین شبیه ک نمیخابه دیگه چشمامو‌ نمیتونم باز نگه دارم بزور مبخابونم ۵دقیقه بعد بیدار

من دیگه سرم داره گیج میره

من باز جرات ندارم بزارم پایین از رو پام زود بیدار میشه

الهی منم اینطوریم من فقط این طوری بیداره نمیخابه قران تو گوشش میخونم میخابه

هعییییی

چرا خدایی نکرده جاییش درد نمیکنه

جایش درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهردادمم مامان مهردادمم ۸ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۴ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی