خواهرا من جفتم اینا پایین نیست پس چرا ضربه های بچه رو زیر دلم حس میکنم ؟

۵ پاسخ

پاهاشه
نگران نباش

بچه چرخیده بریچه پاهاش اومده پاییین مشکلی نیست باز میچرخه اکی میشه

منم همش تکونای بچمو پایین حس میکردم طول سرویکسم کم شده بود و رحمم اومده پایین برای همین دکتر بهم استراحت داده

منم همینطورم

خوب پاهاشه دیگ

سوال های مرتبط