۶ پاسخ

برو پیاده روی اونم ۳ تا ۴ ساعت. بینش استراحت و تغذیه. عصر که هوا خوبه برو. حتما باید پیاده روی کنی. من سر بچم راست دهانه رحمم نبود اصلا دل و کمرم درد نمیگرفت تا رفتم ماما تشخیص داد. و گرنه کارم به سزراین می کشید. زیر شکمم احساس شلی می کردم.

ان شالله ک ب سلامت فارق بشی

ان شاءالله که امروز دردات شروع میشه ورزش کن تا میتونی دوش آب گرم بگیرر

انشاالله ب سلامتی بغلش بگیری

ایشالاه هرچی زود تر به سلامتی بغلش کنی

الهی عزیزم به خیر خوشی و به زودی بچه تو بغل کنی

سوال های مرتبط