برو پیاده روی اونم ۳ تا ۴ ساعت. بینش استراحت و تغذیه. عصر که هوا خوبه برو. حتما باید پیاده روی کنی. من سر بچم راست دهانه رحمم نبود اصلا دل و کمرم درد نمیگرفت تا رفتم ماما تشخیص داد. و گرنه کارم به سزراین می کشید. زیر شکمم احساس شلی می کردم.
ان شالله ک ب سلامت فارق بشی
ان شاءالله که امروز دردات شروع میشه ورزش کن تا میتونی دوش آب گرم بگیرر
انشاالله ب سلامتی بغلش بگیری
ایشالاه هرچی زود تر به سلامتی بغلش کنی
الهی عزیزم به خیر خوشی و به زودی بچه تو بغل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.