۲ پاسخ

مایعات وابمیوه طبیعی زیاد مصرف کن جوشانده سرماخوردگی که بسته بندی هست از عطاری بگیر با شاهتره ونبات دم کن وبخور

فکر نکنم بتونی ازیترو
برو دکتر تا بهت بگه عزیز
سفکسیم میتونی چون بعد عمل دکتر میده برا عفونت

سوال های مرتبط