دخترا برا سرماخوردگی تو بارداری چ دارویی میتونم مصرف کنم ؟

۹ پاسخ

استامینوفن ساده

برا بچت خوب نیست سرفه حتما حتما برو کلینیک دکترای بیمارستان هیچی نمیدن

من سرما خوردم شدید دکترم گفتم گفت مایعات اب میوه سوپ هیچ چیز دیگه ای نخور

من دکتر هم سرم هم امپول انتی بیوتیک نوشت

تا میتونی غذاهای آبکی سوپ و آش بخور
ما غذای محلی داریم ترخینه به شدت مقوی
من خودم ۹ هفته سرما خوردم یه دونه قرص استامینوفن هم نخوردم فقط ترخینه و آش و سوپ تو دوروز خوب شدم
اصلا سردرد نمیتونستم سرم رو بالا نگه دارم

دکترم برام شربت دیفن هیدرامین داد قرقره کنم قورت بدم هر ۸ ساعت ،با قرص آزیترومایسین۵۰۰ ۶ تا شبی یکی
ولی هی خوب نمیشم🥺😭

هیچی من دارم میمیرم فقط استراحت و مایعات

استامینوفن ساده دوز پایین

من رفتم دکترم برام سرم نوشت

سوال های مرتبط