من با پیاز و دارچین میپزم
بعد درش میارم ریش ریش میکنم باهاش یه چی درست میکنم حالا پاستا کته یا خوراک
بلدرچین چون بو میده من اینجوری درست میکنم بوش بپزه
اولش یه دور آب بریز، بذار پنج دقیقه بجوشه
بعد اون آبو خالی کن یه آب دیگه بریز توش
یه پیاز کوچیک و برگ بو بنداز، زردچوبه و یه ذره دارچین هم بزن
وقتی پخت، پیازو بنداز دور. بلدرچین رو درار خیلی ریز ریش ریش کن برگردون تو آبش
دیگه هرچی خواستی الان بزن که بپزه
سیب زمینی، نخود فرنگی، هویج رنده شده، جو پرک...
من بلدرچین را درسته با پیاز و یه تیکه چوب دارچین و زردچوبه و سیب زمینی و هویچ میپزم بعدم که پخت از آب خارج میکنم تو آب خود بلدرچین جو دوسر پرک یا برنج نیم دانه میزنم گوشت هاشو از استخوان جدا میکنم اضافه میکنم بعدم گوشکوب برقی میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.