۷ پاسخ

آره عزیزم تغییر میکنه

فلش نزنی تو چشمش
چشم بچه رو از بین میبری

بعدش ک بزرگتر بشه خوب میشه

اون ی پرده ماننده که همجا رو تار میبینههر چه ماهش می‌ره بالاتر اون می‌ره
پسر منم اینطوری بود داره می‌ره یواش یواش

اره پسر بزرگ من هم چشاش دو رنگه

فلش نزنی تو چشمش

فقط بالاش اینطوریه؟

سوال های مرتبط