۱۲ پاسخ

سالمون

شیر من خیلی دوست دارم ولی گرون شده همون قزل میخریم

و اما ماهی ک من میپسندم یکیش هوور..... و ماهی های دیگه تو لیست نبود.. مثل شهری.. شورت.. طلال.. گاریز... سرخو

از نظرخودم ک جنوبی هستم قزل الا بهترینه و ماهی شیر وماهی سفید اگ گیرت بیاد

فقط سالمون عالیه

سالمون خوشمزه اس ولی خو گرونه و گیر نمیاد ..قزل هم خوشمزس

ماهی سالمون و ماهی قزل خوبن

سرخ کن همشو بچین تو ی بشقاب
بعدش پیاز سرخ کن زرچوبه . نمک . خیلی کمی رب بزن بعد ماهی هارو بچین روش زعفرون و کمتررر از ی لیوان اب بریز بزار با همون یذره آب بپزه مزه جون میگیره من همیشه اینجوری درست میکنم خیلی خوبه

قزل
سالمون ک دیگه الان خداتومنه و گر نه الویت سالمونه

قزل فقط

من قبلا سالمون یا قزل یه مدتی شیر باز دوباره میخام سالمون بگیرم از قزل خوشمزه تره

قزل الا ماهی خوبیه کم استخونه
من خودم شکم پر دوس دارم
اما‌گاهی هم تیکه تیکه میکنیم سرخ‌میکنیم بعد اب نارنج میزنیم اونم خوشمزه میشه

سوال های مرتبط