مامانا من الان میتونم برم آنومالی ؟۸

۶ پاسخ

خانمامن اصلانمیتونم بااین تاریخایی ک دکترم ازبهداشت میده برم سونوگرافی نگاکنیدمن الان ۱۷هفته و۳روزم بهش گفتم یه تاریخ بده تابرم براجنسیت گف ۱۲تیربروخب من میخام برم شهرستان برگردم تااونموقع فک کنم ۱۹هفته میشم ۸تیرتولدمه بنظرتون همون روزبرم براجنسیت؟؟؟

تا ۲۰ هفته جا هست برو حتما

نمیدونم دکتر من که گفت تا آخر ۱۸ بیشتر نمیشه بری

اره قشنگم برو

هفته 20 بارداری چرا هنوز نرفتی آنومالی؟

اره عزیزم از ۱۸ تا ۲۲ میتونی

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وپنجم بارداری