خانمامن اصلانمیتونم بااین تاریخایی ک دکترم ازبهداشت میده برم سونوگرافی نگاکنیدمن الان ۱۷هفته و۳روزم بهش گفتم یه تاریخ بده تابرم براجنسیت گف ۱۲تیربروخب من میخام برم شهرستان برگردم تااونموقع فک کنم ۱۹هفته میشم ۸تیرتولدمه بنظرتون همون روزبرم براجنسیت؟؟؟
تا ۲۰ هفته جا هست برو حتما
نمیدونم دکتر من که گفت تا آخر ۱۸ بیشتر نمیشه بری
اره قشنگم برو
هفته 20 بارداری چرا هنوز نرفتی آنومالی؟
اره عزیزم از ۱۸ تا ۲۲ میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.